Speler Reports en Staff

De wachtkamer dient enkel en alleen gebruikt te worden voor problemen in game zoals bugs, niet in kunnen laden etc. Voor RDM zaken, refund zaken of andere grotere zaken dient u een ticket aan te maken. We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te helpen met uw probleem. Wanneer u een vraag of een probleem ervaart in-game dan kunt u het staffteam contacteren door middel van de chatbalk te openen en vervolgens /assist (plaats hierin uw vraag of probleem) of /report (plaats hierin uw vraag of probleem) te typen. Het is van belang om hier kort en krachtig uw probleem te beschrijven zodat de juiste persoon ter plaatse kan komen om u te helpen. Een scenario MOET worden afgemaakt voordat het wordt beoordeeld door een stafflid. Echter wanneer een staff constateert dat het scenario uit de hand loopt dan mag deze nietig worden verklaard. Toon respect voor de staff van de stad aangezien dit de mensen zijn die voor u klaar staan en er zijn om u te helpen! Wanneer u toch een vraag heeft die in-game niet opgelost kan worden, dan verzoeken wij u vriendelijk naar de Discord wachtkamer te komen waar we een gesprek kunnen voeren en een oplossing kunnen vinden.